Skupina filmskih ustvarjalcev, katerih filmi imajo sorodne slogovne, oblikovne in tematske značilnosti; lahko je enotno (npr. francoski nadrealizem v dvajsetih letih 20. stol.) ali heterogeno (npr. francoski novi val, jugoslovanski novi val, nemški novi film itn.).
Sprememba v poteku zgodbe, pri kateri so sedanji dogodki prekinjeni s preteklimi; utrinek iz preteklosti.
Časovna sprememba v pripovedi, ki sega k prihodnjim dogodkom, potem pa se vrne k sedanjim; tudi pobliski prihodnosti.
Položaj, pri katerem so osebe v prizoru obrnjene proti gledalcu.
Vtis spreminjajočega se kadriranja prostora, običajno je učinek dejanskega gibanja, lahko ga
povzročijo tudi zum in posebni učinki.
Vsak zvok, ki nima svojega vira v sliki; najpogostejši primer je pripovedovalčev glas – pripovedovalec se ne nahaja v sliki.
Krožna optična maska, ki lahko zatemni posnetek od roba proti središču in tako poudari določen detajl ali pa odtemni sliko, v kateri je bil viden samo detajl, v krožni obliki.
1) Na snemanju neprekinjen tek kamere (imenovan tudi posnetek); 2) V montiranem filmu neprekinjena slika s statično ali gibljivo kamero.
Izraz za prizor, posnet v enem samem kadru.