V središču pozornosti nove tematske številke KINA! z zavidljivo mednarodno zasedbo avtoric in avtorjev je odnos med filmom in arhitekturo, do katerega pristopajo pisci zelo različno; prispevek Petra Karbe teoretsko preiskuje formalne in zgodovinske podobnosti ter razlike med filmom in arhitekturo. Prispevka Tobiasa Putriha ter Celie Eckert in Naceta Zavrla iščeta povezavo med filmom in arhitekturo v elementu kinodvorane; prvi se osredotoča na pomen kina v različnih zgodovinskih trenutkih, avtorja drugega pa razmišljata o predrugačeni sodobni filmski izkušnji. Podobno preiskuje pomen kinodvorane tudi Dan D’Amore, in sicer v kontekstu Altmanovega filma Brewster McCloud (1970). Oskar Ban Brejc, Kristian Božak Kavčič in Robert Kuret raziskujejo filmski pomen arhitekture pri posameznih umetnikih, Anne Ulrikke Andersen pa se osredotoča na črnogorsko mesto Igalo ter pomen invalidnosti za arhitekturo. Alisson Griffiths na koncu številke razišče fenomen prikazovanja filmov v zaporu.